21.02.2007   03:31Чернігівський громадський комітет захисту прав людини

Редакторів районних ЗМІ вчили як зробити видання газети прибутковим бізнесом

 

«Бізнес-план примушує критично й без емоцій подивитися на ваш діловий проект у цілому, наскільки реальні ваші цілі й завдання, — пояснила учасникам тренінгу Оксана Сетльмах. - Він дає детальну інформацію інвесторам і кредиторам про справи газети, щоб вони переконалися: гроші у видання вкладаються недаремно, кредит буде повернуто тощо.»

 

Олександр Назаренко розповів про важливість існування в редакції газети такого документу, як “Внутрішній статут редакції”. За його словами, цей документ встановлює правила поведінки в редакції. Він також додав, що його прийняття та дотримання правил, закладених в ньому, є обов’язковим для кожного працівника редакції.

 

Редактори районних ЗМІ обговорили окремі розділи при розробці бізнес-плану та поділилися власним досвідом діяльності редакцій. Зокрема розповіли, які способи використовують для залучення читача, як шукають фінансування та намагаються мінімізувати втручання чиновників у редакційну політику.

 

Один із методів привертання уваги до видання, — це історія видання, його традиції, неординарні історії, відомі люди, що працюють у редакціях тощо.

 

Чернігівський прес-клуб реформ