18.08.2007   00:50Чернігівський громадський комітет захисту прав людини

Cтан роботи із зверненнями громадян

Якщо протягом 6 місяців 2006 року було зареєстровано 1929 письмових звернень, то у відповідному періоді поточного року отримано 1514 пропозицій, заяв та скарг. В той же час спостерігається збільшення кількості громадян, які звертаються на особистий прийом до керівництва облдержадміністрації. Якщо протягом 6 місяців 2006 року до облдержадміністрації звернулось 270 відвідувачів, то у відповідному періоді 2007 року зареєстровано 288. Майже вдвічі, у порівнянні з відповідним періодом минулого року, зменшилась кількість повторних звернень – з 88 до 42.

Кількість колективних звернень у 1 півріччі 2007 року, у порівнянні з відповідним періодом 2006 року, також зменшилась з 255 до 210.

 

Всього у зверненнях було порушено 2273 питання різноманітного характеру, найбільша кількість яких (503) стосувалась соціального захисту: надання пільг та виплати компенсацій, надання матеріальної допомоги сім’ям та окремим громадянам, що опинилися у скрутному матеріальному становищі, забезпечення спецавтотранспортом інвалідів.

Друге місце, по кількості, займають заяви та скарги з житлових питань, які порушувались громадянами у 308 зверненнях. Це, в основному, прохання посприяти у покращанні житлових умов (переважно пільгова категорія громадян), скарги на незадовільний стан житлового фонду та невиконання тривалий час його ремонту.

З питань комунального господарства отримано 252 звернення. Переважна більшість таких звернень стосувалась газифікації населених пунктів та окремих житлових будинків, будівництва та ремонту доріг, забезпечення пільгової категорії громадян твердим паливом та скрапленим газом.

Питання охорони здоров’я порушувались громадянами у 185 зверненнях. В них найчастіше висловлювались нарікання на незадовільне забезпечення ліками за пільговими рецептами, прохання надати допомогу у проведенні оперативного лікування за бюджетні кошти в медичних закладах області та лікування в спеціалізованих медичних закладах.

Питання агропромислового комплексу порушувались у 185 зверненнях. Це, переважно, звернення щодо врегулювання земельних відносин, виплати орендної плати за майнові паї та ін.

Звернень з питань забезпечення законності та охорони правопорядку надійшло 177. В них, в основному, порушувались питання зловживання владою або службовим становищем керівників окремих підприємств, скарги на судову тяганину та тривале невиконанням судових рішень. Звернень громадян з питань праці зареєстровано 137. Найчастіше в них піднімались питання надання допомоги у працевлаштуванні, виплати заробітної плати.

 

Прес-служба Чернігівської облдержадміністрації