Останні публікації
23.01.2014 19:43 — Чернігівський громадський комітет захисту прав людини
Юридичні поради в он-лайн режимі відтепер доступні мешканцям Чернігівщини
23 січня 2014 року в приміщенні Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім.В.Г.Короленка відбулося перше засідання Дистанційного пункту з надання правових консультацій.
В пілотному сеансі прийняли участь заступник начальника Головного управління юстиції в Чернігівській області Володимир Бобруйко, начальник управління землеустрою та охорони земель Головного управління Держземагенства в Чернігівській області Ігор Пузан, начальник відділу персоніфікованого обліку та здійснення контролю за призначенням та виплатою пенсії Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації Світлана Грецька та юрист Чернігівського громадського комітету захисту прав людини Наталія Піддубна.
У встановлений час до відео зв‘язку вдалося під‘єднати 4 районних та дві міські (м.Ніжин та м.Прилуки) бібліотеки. Загалом представниками органів влади та юристами було надано 11 консультацій, які стосувалися оформлення права власності на будинок або земельну ділянку, переходу права власності, дарування земельної ділянки, стягнення заборгованості за комунальні послуги, зарахування страхового стажу при виході на пенсію та інших.
Чернігівська область є одним із восьми регіонів, де стартував всеукраїнський проект. Він передбачає створення в обласних центрах дистанційних консультаційних пунктів, які діятимуть на базі обласних бібліотек. Жителі районів зможуть отримати безкоштовну юридичну допомогу, скориставшись комп’ютерами, підключеними до мережі Інтернет, в місцевих бібліотеках. Саме місцеві бібліотеки, які мають необхідне обладнання для відео зв’язку, стали точками доступу до консультаційних пунктів.
До такої інтерактивної комунікації залучені й фахівці Головного управління юстиції в Чернігівській області, Головного управління Держземагенства в Чернігівській області, Головного управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області, Департаменту соціального захисту населення Чернігівської облдержадміністрації, адже більшість звернень громадян стосується саме їх компетенції.
Дистанційний консультативний пункт постійно працюватиме на базі Чернігівської обласної універсальної наукової бібліотеки ім.В.Г.Короленка кожного 2-го та 4-го четверга місяця, починаючи з 23 січня 2014 року з 15.00 до 16.00 години.
Наступний сеанс роботи Дистанційного консультативного пункту відбудеться 13 лютого 2014 року з 15.00 до 16.00.
Для можливості отримання безоплатних правових консультацій у встановлений час мешканці Чернігівської області можуть звернутися до місцевих бібліотек в Бахмачі, Варві, Городні, Козельці, Новгород-Сіверському, Сосниці, Ніжині та Прилуках та отримати консультації в відео режимі.
Дистанційний консультативний пункт створений Чернігівським громадським комітетом захисту прав людини за сприяння Чернігівської обласної державної адміністрації та Всеукраїнської коаліції з надання правової допомоги.
Останні новини
Від війни до підтримки: проєкт, який змінює долі жінок 22:47
Чернігівський громадський комітет захисту прав людини долучився до проєкту “Захистимо її разом: зміцнюємо громади, рятуємо життя” – ініціативи, яка має дуже просту, але життєво важливу мету: щоби жінки та дівчата в постраждалих від війни громадах мали доступ до допомоги, підтримки й простору, де їх бачать і чують.
В Чернігові відбувся тренінг для адвокатів із захисту свободи слова в умовах війни 21:41
Радою адвокатів Чернігівської області у партненрстві з ГО «Чернігівський громадський комітет захисту прав людини» та БО «Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги» проведено спеціалізований семінар для адвокатів Чернігівщини, присвячений захисту свободи слова та медіа.
Інформація за режимами доступу буває 00:00
Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір, однак режим доступу до інформації напряму залежить від її виду.
Що таке публічна інформація? 15:52
Кожен, зокрема журналіст, має право: - вільно збирати, зберігати, використовувати та поширювати інформацію; - отримувати публічну інформацію про діяльність влади у зручний для себе спосіб.