Останні публікації
09.09.2021 18:58 — Чернігівський громадський комітет захисту прав людини
Чернігівські освітяни впроваджують відновні практики в освітньому просторі
9 вересня відбувся тренінг «Впровадження відновних практик в освітньому середовищі на рівні місцевих громад» для соціальних педагогів та практичних психологів місцевих шкіл Чернігівської області.
Відповідно до Листа Міністерства освіти та науки України від 16.07.2021 № 1/9-363 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.” однією з найкращих відзначено роботу психологічну службу Чернігівської області, фахівці якої приділяють значну увагу профілактиці булінгу (цькування), кримінальних правопорушень, підліткової агресії та асоціальної поведінки підлітків.
Однозначно роль психологічної служби у формуванні безпечного шкільного середовища на рівні місцевих громад є головною на сьогодні.
Тому, за ініціативи Чернігівського громадського комітету захисту прав людини у співпраці з Навчально-методичним центром психологічної служби у системі освіти Чернігівської області, відбувся тренінг «Впровадження відновних практик в освітньому середовищі на рівні місцевих громад» для соціальних педагогів та практичних психологів Чернігівської області.
Слід зазначити, що всі учасники раніше проходили навчання, де отримали теоретичні знання щодо застосування медіації (мирне вирішення конфліктів) у школі. Тому організатори поставили перед собою завдання сформувати серед учасників тренінгу навички застосування відновних практик на практиці.
За словами тренерки та шкілької медіаторки Катерини Данькової, відновні практики - це відповідні процедури та процеси, що мають на меті вирішення спірних та проблемних питань шляхом співробітницького підходу та базуються на принципах відновного підходу: включення та врахування інтересів усіх зацікавлених сторін, добровільності та самовизначення учасників, розуміння, поваги і відповідальності.
Під час тренінгу, вдалось сформувати розуміння комунікативної навички «Я-повідомлення», яке допомагає висловлювати власні інтереси без звинувачень, критики та осуду до розмовника. Учасники мали змогу розібрати вправи, які допомагають розвинути й інші комунікативні навички, які притаманні медіатору.
Тренерка приділила окрему увагу практиці техніки «Коло», що сприяє залученню до вирішення проблеми усіх зацікавлених осіб та забезпечує їх активну участь у обговорення ситуації та прийнятті рішень. Крім того, кожному учаснику спробувати себе в якості медіатора та попрактикувати ті знання та навички, які вони отримали під час навчань з медіації.
Захід організований Чернігівським громадським комітетом захисту прав людини в рамках реалізації проекту «Посилюємо безпеку – розбудовуємо громаду» за підтримки Посольства США в Україні.
Останні новини
Від війни до підтримки: проєкт, який змінює долі жінок 22:47
Чернігівський громадський комітет захисту прав людини долучився до проєкту “Захистимо її разом: зміцнюємо громади, рятуємо життя” – ініціативи, яка має дуже просту, але життєво важливу мету: щоби жінки та дівчата в постраждалих від війни громадах мали доступ до допомоги, підтримки й простору, де їх бачать і чують.
В Чернігові відбувся тренінг для адвокатів із захисту свободи слова в умовах війни 21:41
Радою адвокатів Чернігівської області у партненрстві з ГО «Чернігівський громадський комітет захисту прав людини» та БО «Всеукраїнська коаліція з надання правової допомоги» проведено спеціалізований семінар для адвокатів Чернігівщини, присвячений захисту свободи слова та медіа.
Інформація за режимами доступу буває 00:00
Кожен має право вільно збирати, зберігати, використовувати і поширювати інформацію усно, письмово або в інший спосіб - на свій вибір, однак режим доступу до інформації напряму залежить від її виду.
Що таке публічна інформація? 15:52
Кожен, зокрема журналіст, має право: - вільно збирати, зберігати, використовувати та поширювати інформацію; - отримувати публічну інформацію про діяльність влади у зручний для себе спосіб.