Безкоштовна
правова допомога

(0462) 612-532


Новини

Партнери

Українська Гельсінська спілка з прав людини

Харківська правозахисна група

Права людини в Україні. Онлайн-бібліотека

Стратегическая судебная защита

Асоціація українських моніторів дотримання прав людини в діяльності правоохоронних органів

Май право на допомогу

Мережа правового розвитку

Правовий простір

Украінський правовий портал


Останні публікації

03.06.2014   15:59Чернігівський громадський комітет захисту прав людини

159 кримських сімей оселилися на Чернігівщині

З моменту окупації Автономної Республіки Крим до Чернігівської області переселилися 159 сімей. За допомогою до структурних підрозділів облдержадміністрації та територіальних органів центральних органів виконавчої влади звернулися та отримали консультативну допомогу 274 особи.

Про це зазначив заступник голови обласної державної адміністрації Костянтин Лубенцов, доповідаючи на всеукраїнській селекторній нараді з питань розв’язання соціально-побутових проблем громадян, які переселяються з АР Крим та м. Севастополя в інші регіони України, що відбулась 3 червня під головуванням Першого віце-прем’єр міністра України Віталія Яреми.

За словами Костянтина Лубенцова, органами соціального захисту населення області надано допомогу 34 сім’ям переселенців щодо продовження виплат державних соціальних допомог за місцем тимчасового проживання. Допомогу в розселенні надано 7 громадянам, ще трьох – працевлаштовано.

Окрім цього, до загальноосвітніх навчальних закладів Чернігівщини влаштовано 18 дітей, а 7 – до дитячих садків. Півсотні переселенців отримали допомогу у лікувально-профілактичних закладах області.

Загалом, за інформацією заступника голови облдержадміністрації, в повній мірі отримали допомогу 249 громадян, які переселилися до нашої області. На сьогоднішній день всі питання соціального захисту переселенців оперативно вирішуються структурними підрозділами органів виконавчої влади Чернігівщини у відпрацьованому порядку.

Під час селекторної наради були порушені питання узаконення статусу громадян з тимчасово окупованих територій, захисту їх майнових прав, реєстрації бізнесу, надання медичної та фінансової допомоги переселенцям, оренди будівель, гуманітарної допомоги і соціальних виплат, проведення зовнішнього незалежного оцінювання для випускників та подальшого їх вступу до навчальних закладів на території материкової України. Також акцентувалась увага на питанні переселення та забезпечення прав громадян із східних регіонів країни, де наразі проводиться АТО.

Підсумовуючи результати селекторної наради, Віталій Ярема оголосив особливу подяку Чернігівській, Вінницькій, Дніпропетровській, Закарпатській обласним державним адміністраціям за те, що знайшли та зарезервували максимальну кількість місць для переселенців. Він також висловив сподівання, що спільними зусиллями вдасться вирішити всі проблеми, які тимчасово існують в країні.

Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації

Останні новини

Безпечна школа. В Чернігові впроваджують нові практики 17:47

В чернігівських школах будуть застосовувати відновні підходи в освітньо-виховному процесі задля формування безпечного освітнього середовища для учнів. Про це говорили під час форуму «Безпечна та мирна школа» в Чернігові.

У Сновській ОТГ триває прийом заявок бюджету участі 21:07

У Сновській об`єднаній громаді нагадують, що з метою вдосконалення механізмів залучення громадськості до участі у бюджетному процесі у січні 2019 р. була прийнята відповідна Програма та затверджено Положення про громадський бюджет (бюджет участі).

У Чернігівському навчально-реабілітаційному центрі забезпечується реалізація права на освіту дітей з особливими освітніми потребами 20:39

Регіональний координатор зі зв’язків з громадськістю Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини в Чернігівській області Алла Лепеха спільно з моніторами національного превентивного механізму Інною Сімакіною та Юлією Вауліною здійснили моніторинговий візит до комунального закладу «Чернігівський навчально-реабілітаційний центр» Чернігівської обласної ради.