Останні публікації
19.08.2014 22:24 — Чернігівський громадський комітет захисту прав людини
Громадськість оцінила зрушення та проблеми в роботі Центру надання адміністративних послуг Чернігова
Що робити для отримання затребуваних послуг Держземагенства, Реєстраційної служби та Державної міграційної служби в ЦНАП ? 19 серпня 2014 року о 13.00 в конференц-залі готелю «Україна», конференц-зал, 4 поверх, м. Чернігів, вул. Миру, 33 відбулася прес-конференція присвячена презентації результатів громадського моніторингу якості надання адміністративних послуг та діяльності Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) м. Чернігова.
Під час заходу було оцінено стан реагування виконкому міськради Чернігова, який утворив ЦНАП, на надані пропозиції за результатами громадського моніторингу. Голова ЧОО ВМГО «Демократичні перетворення України» (ДемПУ) Григорій Становой зазначив «важливість збільшення переліку адміністративних послуг, які можна отримати в ЦНАП та покращення якості їх надання». На його думку, це дасть змогу зменшити корупційні ризики та максимально наблизити послуги до кінцевого споживача. Під час прес-конференції було надано оцінку стану реагування посадовців виконкому міськради Чернігова на надані пропозиції за результатами громадського моніторингу ЦНАП.
Член Громадської Ради при Чернігівській ОДА та консультант ЧОО ВМГО ДемПУ Іван Сікора висловив занепокоєння станом готовості посадовців територіальних підрозділів центральних органів виконавчої влади, а саме, Держземагентва (реєстрація земельних ділянок), Реєстраційна служба (реєстрація прав на нерухоме майно) та Державної міграційної служби (реєстрації місця проживання та видача «закордонних» паспортів) до надання їх послуг безпосередньо в ЦНАП. Було зазначена повільність та гальмування впровадження надання адміністративних послуг Держземагентва, Реєстраційної служби та Державної міграційної служби через ЦНАП попри відповідне Розпорядження Кабінету Міністрів України №523 від 16 травня 2014 р (ухвалене на виконання вимог Закону України «Про адміністративні послуги»). Це урядове розпорядження має на меті забезпечити надання у ЦНАП базових та найбільш запитуваних адміністративних послуг в ЦНАП. Іван Сікора зазначив, «якщо раніше, посадовці посилалися на те, що уряд не приймає відповідний перелік послуг які мають надаватися через ЦНАП, то зараз коли такий перелік послуг затверджений та вказані чіткі часові рамки (до 1 січня 2015 року), знаходиться нова аргументація для того щоб не передавати їх до ЦНАП». За оцінками виступаючих на прес-конференції, зараз попри різні причини, найбільше гальмують надання послуг в ЦНАП територіальні відділення Держземагентва, Реєстраційної служби та Державної міграційної служби.
Було звернуто увагу на цікаву тенденцію - «чим більшим є корупційний потенціал адміністративної послуги – тим більшим є спротив щодо ії надання в ЦНАП». Згідно експертних оцінок, високим є корупційний потенціал надання послуг Держземагентва. Логічно, що обласне Держземагентво мало б прискорити передачу надання своїх послуг через ЦНАП. Однак офіційно запрошене керівництво обласного Держземагентва (зараз в ЦНАП надають лише 3 послуг) на громадські збори, що відбулися після прес-конференції, надало письмову відповідь, що не зможу взяти участь в заході посилаючись на проведення засідання технічної ради. Після прес-конференції відбулися громадські збори на яких обговорили існуючі проблеми надання адміністративних послуг в ЦНАП та бачення їх вирішення за участі керівництва управління адміністративних послуг міськради, Реєстраційної служби та Державної міграційної служби. На жаль, ніхто від Держземагентва не взяв участь у громадських зборах.
Захід проводився в рамках проекту «Моніторинг якості надання адміністративних послуг та діяльності Центру надання адміністративних послуг м. Чернігова», що реалізовується Чернігівським обласним осередком ВМГО «Демократичні перетворення України» за сприяння Міжнародного фонду «Відродження»
ЧОО ВМГО «Демократичні перетворення України» http://www.facebook.com/profile.php?id=100005648104774 здійснював моніторинг роботи ЦНАПу в 2013 році та продовжив його цього року.
Основними цілями моніторингу було з’ясувати відповідність ЦНАП вимогам Закону «Про адміністративні послуги», оцінити якість надання послуг та ефективність витрачання бюджетних коштів на їх надання, виявити типові проблеми функціонування ЦНАП, надати адресні рекомендації керівникам ЦНАП та органів, що утворили ЦНАП для покращення їх роботи.
Останні новини
Підсумки інформаційної кампанії «16 днів проти насильства» на Чернігівщині 16:16
Як й в минулі роки, Чернігівський громадський комітет захисту прав людини взяв активну участь інформаційно-просвітницькій кампанії в рамках цьогорічної Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства".
Фахівці громад та правоохоронці посилюють взаємодію з протидії насильству, пов’язаному з війною 19:12
Продовжуючи роботу з громадами для забезпечення ефективної реалізації законодаства у сфері запобігання та протидії насильству, наприкінці листопада провели спільне навчання для представників різних суб’єктів щодо покращення міжвідомчої взаємодії громад області.