Останні публікації
24.09.2019 18:19 — Чернігівський громадський комітет захисту прав людини
Чернігівські освітяни впроваджуватимуть відновні практики в школах
24 вересня 2019 року в Чернігові відбувся регіональний Форум «Безпечна та мирна школа. Формування безпечного середовища в закладах освіти». До заходу долучились більше півсотні освітян та представників шкільного самоврядування шкіл Чернігівської області, де мали змогу ознайомитись з досвідом реалізації проектів і ініціатив в сфері формування безпечного освітнього середовища.
Одна із спікерок Форуму, начальниця відділу зв’язків з громадськістю Управління патрульної поліції в Чернігівській області Департаменту патрульної поліції, Аліна Палуб поділилась досвідом роботу Шкільних офіцерів поліції в місті Чернігові та форми співпраці патрульної поліції та громади міста.
«До Шкільних офіцерів поліції кожного дня звертаються адміністрації освітніх закладів міста з проханням проведення превентивних та просвітницьких заходів для дітей в школах та садочках. Як Шкільні офіцери поліції, ми проводимо інтерактивні заходи з роз’яснення Правил дорожнього руху, надання до медичної допомоги, застосування основних елементів при самообороні», - зазначила Аліна Палуб.
За словами керівниці програм Чернігівського громадського комітету захисту прав людини Катерини Данькової, місто Чернігів вже має позитивний досвід впровадження Шкільних служб порозуміння, як однієї з відновних практик навчально-виховного процесу, які застосовуються у профілактиці підліткової агресії та асоціальної поведінки серед молоді.
Подібні служби порозуміння складаються з підготовлених та вмотивованих учнів-медіаторів, які допомагають своїм одноліткам вирішувати конфліктні ситуації мирним шляхом.
«Наразі наша команди готова сприяти школам вже всієї Чернігівської області у створенні Шкільних служб порозуміння. Тому цей Форум має зокрема зацікавити та визначити ті навчальні заклади, які зацікавлені у впровадженні даного інституту у себе», - зазначила Катерина Данькова.
Учасники Форуму мали змогу переглянути короткометражний фільм щодо досвіду роботи вже створених служб порозуміння у 3-х пілотних школах Чернігова, де учні-медіатори розповідають про свої успіхи та складнощі, які виникають у діяльності Шкільних служб порозуміння.
У свою чергу, заступник директора з виховної роботи Наталия Колотило гімназії №31 м.Чернігів поділилась досвідом функціонування створеної в цьому закладі служби порозуміння та застосування відновних підходів у навчально-виховному процесі.
«Звичайно в діяльності нашої служби порозуміння є не тільки успіхи. Зі створенням служби, спочатку була недовіра до учнів-медіаторів. Багато хто з вчителів не вірив, що з цього щось вийде. Але з часом, до нашої служби порозуміння почали звертатись за допомогою у вирішенні конфліктів не тільки педагоги, але й самі учні. Особисто я часто застосовую отримані знання та навички з медіації та техніку «коло» у своїй роботі як класного керівника. Застосовуючи принцип «рівний-рівному», діти починають відкриватись, що сприяє в побудові довірчих відносин» - розповіла пані Наталія.
На завершення заходу, представники адміністрацій шкіл та шкільного самоврядування Чернігівщини висловили свої пропозиції та потреби щодо реалізації спільних проектів або ініціатив, проведення превентивних та просвітницьких заходів в навчальних закладах області.
Проект реалізується Чернігівським громадським комітетом захисту прав людиниза підтримки Канадського фонду підтримки місцевих ініціатив.
Останні новини
Підсумки інформаційної кампанії «16 днів проти насильства» на Чернігівщині 16:16
Як й в минулі роки, Чернігівський громадський комітет захисту прав людини взяв активну участь інформаційно-просвітницькій кампанії в рамках цьогорічної Всеукраїнської акції "16 днів проти насильства".
Фахівці громад та правоохоронці посилюють взаємодію з протидії насильству, пов’язаному з війною 19:12
Продовжуючи роботу з громадами для забезпечення ефективної реалізації законодаства у сфері запобігання та протидії насильству, наприкінці листопада провели спільне навчання для представників різних суб’єктів щодо покращення міжвідомчої взаємодії громад області.