Останні публікації
21.02.2007 03:31 — Чернігівський громадський комітет захисту прав людини
Редакторів районних ЗМІ вчили як зробити видання газети прибутковим бізнесом
«Бізнес-план примушує критично й без емоцій подивитися на ваш діловий проект у цілому, наскільки реальні ваші цілі й завдання, — пояснила учасникам тренінгу Оксана Сетльмах. - Він дає детальну інформацію інвесторам і кредиторам про справи газети, щоб вони переконалися: гроші у видання вкладаються недаремно, кредит буде повернуто тощо.»
Олександр Назаренко розповів про важливість існування в редакції газети такого документу, як “Внутрішній статут редакції”. За його словами, цей документ встановлює правила поведінки в редакції. Він також додав, що його прийняття та дотримання правил, закладених в ньому, є обов’язковим для кожного працівника редакції.
Редактори районних ЗМІ обговорили окремі розділи при розробці бізнес-плану та поділилися власним досвідом діяльності редакцій. Зокрема розповіли, які способи використовують для залучення читача, як шукають фінансування та намагаються мінімізувати втручання чиновників у редакційну політику.
Один із методів привертання уваги до видання, — це історія видання, його традиції, неординарні історії, відомі люди, що працюють у редакціях тощо.
Чернігівський прес-клуб реформ
Останні новини
«Її_історія»: у Чернігові відкрилась фотовиставка про жінок, які змогли зупинити насильство 22:03
Кампанія «16 днів проти насильства» триває і Чернігів став ще одним містом, де прозвучали важливі жіночі голоси.
